Тільки позитивні новини

Вчені з'ясували, що широко відома в наукових колах молекула під назвою Notch може зробити з алкогольних напоїв ліки для людей з серцево-судинними захворюваннями. Це відкриття дозволить включити у терапію всі позитивні ефекти, якими наділений алкоголь, повідомляє The Times of India.
Ейлін Ем Редмонд з Медичного центру Університету Рочестера підкреслює: "Якщо нам вдасться на науковому рівні вирахувати позитивні властивості алкоголю, то лікарі, можливо, будуть виписувати пацієнтам алкогольні напої замість таблеток. Це відкриє нове століття в терапії ішемічної хвороби серця".
Лабораторні дослідження довели: помірне вживання алкоголю (1-2 келиха в день) пригнічує молекулу Notch і запобігає розвитку клітин гладкої мускулатури в кровоносних судинах, що пов'язано зі звуженням артерій і здатне спровокувати серцевий напад або інсульт. Виходить, Notch виступає в ролі клітинного сигнального шляху, регульованого алкоголем.
За матеріалами: NewsRu
Залиште коментар