Алкоголь в щадних дозах подовжує життя

Відкриття, зроблене в Техаському університеті в Остіні (США), порадує тих, хто любить випити чарку-другу: виявляється, "помірні випивохи" мають куди більше шансів прожити довге життя, ніж непитущі, повідомляє "Компьюлента".

Учені провели дослідження за участю 1824 осіб у віці від 55 до 65 років (1 142 чоловіки і 682 жінки). Всі вони або регулярно пили раніше, або продовжували випивати на момент дослідження.

Були зібрані дані про кількість спиртного, яке випробовувані вживали щодня впродовж останніх 20 років, про що були у них проблеми з випивкою, соціально-демографічних факторах, стан здоров'я, соціальних поведінкових нюансах.

Результати аналізу цих відомостей показали, що у сильно питущих шанси померти раніше відпущеного терміну підвищені на 42% в порівнянні з тими, хто випиває помірно. У тих же, хто веде тверезий спосіб життя, ризик відправитися на той світ виявився збільшений на 49%.

Дослідники пояснюють цей парадокс таким чином: піддослідні непитущі перш мали проблеми з алкоголем, тому й припинили пити; крім того, у порівнянні з "помірними випивохи" їх здоров'я було набагато більше ослабленим через пристрасть до куріння і браку фізичних навантажень.

Незважаючи на очевидну користь розумного споживання спиртного, вчені рекомендують керуватися здоровим глуздом. Одна або дві порції алкогольного напою в день здатні благотворно вплинути на здоров'я людей похилого віку, а от більша кількість спиртного вже може нашкодити.

За матеріалами: Компьюлента