Безалкогольне пиво захищає від хвороб серця

Іспанські вчені з Валенсійського університету в ході дослідження прийшли до висновку, що безалкогольне пиво знижує ризик серцево-судинних захворювань.

В експерименті взяли участь 50 добровольців не старше 68 років. Учасники щоденно протягом одного місяця і 15 днів випивали по дві пляшки безалкогольного пива.

Після підсумкового дослідження стану здоров'я добровольців медики зафіксували у них падіння рівня холестерину в крові. Безалкогольне пиво знизило у них ризик головної причини серцево-судинних захворювань.

Відзначається, що в ході експерименту добровольці пили пиво, виготовлене за спеціальним рецептом. Напій складався з амінокислот, ароматичних добавок, регуляторів кислотності і включав вітамін С. За смаком він повністю співпадав з цим пивом, але абсолютно не містив алкоголю.

За матеріалами: vrach.tv.