Тільки позитивні новини

Часник має істотний потенціал для профілактики кардіоміопатії.
Остання є провідною причиною смерті серед людей з діагнозом діабету, уклали вчені.
Результати дослідження опубліковані у виданні Journal of Agricultural and Food Chemistry.
Вей-Вен Куо з колегами відзначають, що у людей з діабетом ризик смерті від серцевої хвороби як мінімум удвічі вище, ніж в інших людей. Саме серцеві захворювання становлять 80% від числа всіх смертельних випадків, пов'язаних з діабетом.
Особливо діабетики уразливі для кардіоміопатії, яка запалює і послаблює м'язову тканину серця.
У ході попередніх досліджень було встановлено, що часник корисний проти серцевих захворювань і допомагає регулювати рівень цукру в крові, що особливо важливо для діабетиків. Однак щодо ефекту часнику на діабетичну кардіоміопатію було занадто мало відомостей.
У ході дослідження, щоб доповнити ваш науковий пробіл, вчені нагодували часниковим і кукурудзяним маслами лабораторних щурів з діабетом.
Гризуни, яким дали часникове масло, продемонстрували позитивні зміни, пов'язані із захистом проти пошкодження серця. Зміни, здавалося, були пов'язані з потужними антиоксидантними властивостями часникового масла, повідомили вчені, і додали, що їм вдалося виявити понад 20 речовин в такому маслі, які могли б сприяти ефекту.
«Часникова олія має серйозний потенціал для захисту серця від діабетичної кардіоміопатії», уклали дослідники.
За матеріалами: innovanews.ru
Залиште коментар