Тільки позитивні новини

Вчені Великої Британії провели дослідження, в якому дівчата вживали по чашці какао, перед тим як починали виконувати складні завдання. Цей процес контролювався магнітно-резонансним томографом. У результаті прилад фіксував істотне прискорення мозкового кровообращенія.Затем фахівцями було вивчено те, як впливає какао на головний мозок людей зі зниженим мозковим кровообігом. За словами експертів, флавоноїди, які були виявлені в бобах какао, можуть стати джерелом лікарських засобів від недоумства і старечого склероза.Однако проблема полягає в тому, що какао-порошок, що лежить на прилавках магазинів дуже бідний цими флавоноїдами. Їх спеціально прибирають з сировини, тому що вони надають гіркоту напою.
За матеріалами: hot-info.ru.
Tweet
РОЗРОБКА ВЕБ-САЙТІВ, ПРОСУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ
Залиште коментар