Тільки позитивні новини

Багаторічне дослідження у Великобританії показало, що у дітей, що вживають молоко щодня, ризик постраждати від інсульту знижується на 60%
Британські вчені 60 років спостерігали за станом здоров'я дітей з 1343 сімей. До кінця експерименту 384 учасника померли від ішемічної хвороби серця, а 121 – від інсульту.
Фахівці з'ясували, що у тих, хто отримував менше 400 міліграм кальцію в день, ризик інсульту був вище, ніж у тих, хто вживав більше означеної дози. Таким чином, простежується взаємозв'язок між споживанням кальцію в дитинстві і смертністю в результаті інсульту в зрілому віці.
За словами лікарів, всього лише трохи більше склянки молока або 50 г сиру Чеддер в день вистачає, щоб забезпечити організм 400 мг кальцію.
За матеріалами: vrach.tv.
Залиште коментар