Тільки позитивні новини

Якщо ви проводите багато часу на сонці і хочете захистити свою шкіру від шкідливого впливу ультрафіолетових променів, Іспанські вчені порадять вам їсти виноград і пити вино. Як показали дослідження, у винограді міститься речовина, що захищає шкіру від пошкоджень, і, отже, від розвитку раку шкіри.
Виноград захищає від раку шкіри? Сонячні промені корисні для здоров'я, оскільки під їх впливом в організмі виробляється необхідний нам вітамін Д. Також, сонячні ванни захищають дітей від розвитку рахіту. Однак експерти попереджають, що надто часте і тривалий вплив ультрафіолету може призвести до пошкоджень та розвитку меланоми і інших видів раку шкіри.
Вчені з університету Барселони виявили у винограді речовини – флавоноїди, – які здатні захистити шкіру від руйнівного впливу сонячних променів. Ці речовини запобігають ушкодження клітин, які відбуваються, коли ми обгорає на сонці. Креми на основі флавоноїдів винограду можуть стати більш здоровою альтернативою сучасним сонцезахисним кремом, оскільки вони не запобігають потраплянню ультрафіолетових променів на шкіру і не заважають виробництву вітаміну Д.
Варто відзначити, що вчені не впевнені в тому, чи володіє вживання вина або винограду тим же ефектом, що й місцеве застосування. Проте ж, про захисні властивості винограду може свідчити той факт, що в багатьох країнах Середземномор'я, де люди проводять багато часу на сонці, виноград є одним з найпопулярніших продуктів, а рівень захворюваності на рак шкіри досить низький.
За матеріалами: Здоров'я Україна
Tweet
Залиште коментар