Тільки позитивні новини

Любителі овочів і фруктів рідше страждають на рак легенів, вважають вчені з Національного інституту охорони здоров'я і навколишнього середовища, Нідерланди. Рослинні продукти можуть захистити від плоскоклітинного раку – наслідки активного та пасивного куріння.
Доктор Бас Буено де Мескіта і його колеги зібрали дані за станом здоров'я і дієті 452187 європейців. З'ясувалося, що існує зв'язок між рівнем споживання фруктів і овочів і ризиком розвитку раку легенів.
Учасники дослідження, які вживали багато рослинних продуктів, мали відчутно нижчий ризик розвитку раку. Причому, як вважають вчені, чим ширше асортимент споживаних овочів і фруктів, тим нижче ризик раку.
"Фрукти і овочі містять багато різних біологічно активних сполук, – говорить Буено де Мескіта в журналі Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, – дуже важливо не тільки є рекомендовану кількість цих продуктів, але і споживати поєднання цих біологічно активних сполук за рахунок різноманітності рослинних продуктів" .
Але, незважаючи на оптимістичні результати дослідження, вчені вважають, що єдина спосіб максимально ефективно захиститися від раку легенів – повна відмова від куріння. Як активного, так і пасивного.
За матеріалами: Здорова Росія
Залиште коментар