Тільки позитивні новини

Червоний цибуля може запобігти розвитку хвороб серця. Він здатний виводити з тіла холестерин, який викликає серцеві напади та інсульти, підтверджують науковці. При цьому цибуля зберігає хороший холестерин, який, навпаки, захищає серце. До таких висновків прийшли вчені з Китайського університету Гонконгу під керівництвом Чжень Ю Чена після експерименту з хом'яками. Тварин, які сидять на дієті, багатої холестерином, годували червоним цибулею.
Після восьми тижнів рівень поганого холестерину, або ліпопротеїнів низької щільності, знизився в середньому на 20%. Однак за цей же відрізок часу не відзначалося ніякого зниження рівня ліпопротеїнів високої щільності, повідомляє The Daily Mail.
Треба сказати, що цибуля давно вважається корисним продуктом. Його пов'язують із запобіганням раку, кашлю і застуд. Вчені радять частіше використовувати саме червоний лук замість білому, частіше употребляемому в кулінарії.
За матеріалами: NEWSru
Залиште коментар