Тільки позитивні новини

За даними британських дослідників, щоденний прийом риб'ячого жиру рятує за рік життя 10 тис. британців, які страждають хворобами серця.
Дослідження, проведене співробітниками Імперського коледжу Лондона (Велика Британія), показало, що пацієнти із серцевою недостатністю піддаються меншому ризику смерті, якщо приймають риб'ячий жир.
Понад 700 тис. жителів Об'єднаного Королівства старше 45 років відчувають серцеву недостатність, яка розвивається, коли знижується скоротлива здатність серцевого м'яза. Серце такого хворого б'ється занадто швидко: навіть тоді, коли людина нічого не робить, кількість скорочень може досягати 80-90 в хвилину. Близько третини таких хворих помирають протягом року після постановки діагнозу.
У ході експерименту вчені поділили 7000 випробовуваних з хронічною серцевою недостатністю на дві групи. Першій групі давали щодня по капсулепіщевой добавки Omacor, яка містить 90% етилових ефірів Омега-3 поліненасичених жирних кислот. Інша група пила плацебо. Через два роки з'ясувалося, що серед брали риб'ячий жир смертність знизилася на 9%. Крім того, зменшилася кількість госпіталізацій.
Фахівці пояснюють благотворну дію Omacor так: риб'ячий жир допомагає регулювати частоту серцевих скорочень і має протизапальний ефект, що в підсумку розслаблює кровоносні судини і зменшує навантаження на серце.
А чи знаєте ви, що риб'ячий жир також знижує ризик розвитку раку молочної залози? Дослідження більше 35 тис. жінок постклімактеричному віку (від 50 до 76 років) показало, що дами, регулярно пили риб'ячий жир, на третину рідше інших ставали жертвами онкологічного недуги на наступні шість років. Примітно, що ймовірність захворіти була нижчою навіть тоді, коли враховувалися відомі і передбачувані чинники ризику появи раку грудей, включаючи вік, ожиріння, зловживання спиртним і малорухливий спосіб життя.
За матеріалами: Компьюлента
Залиште коментар