Тільки позитивні новини

Австралійські вчені провели випробування і з'ясували, що ця пряність позитивно впливає на зір.
Вчені з Сіднея Університету провели випробування. Першій групі учасників давалися протягом трьох місяців пігулки, що містять шафран. Після цього ще три місяці добровольці приймали таблетки-пустишки. Друга група учасників спочатку приймала плацебо, а потім справжні таблетки з шафраном.
Після закінчення експерименту піддослідних перевірили на звичайній оптометріческой таблиці. Поліпшення зору проявилося у всіх учасників. Хтось зміг прочитати на один-два ряди нижче своєї норми, а до кого-то взагалі повернувся зір. Проте позитивні результати простежувалися тільки тоді, коли пацієнти приймали шафранові таблетки.
На даний момент проводяться додаткові дослідження здатності шафрану лікувати генетичні захворювання ока, такі як ретиніт, який може викликати довічну сліпоту в ранньому віці.
За матеріалами: vrach.tv.
Залиште коментар