Стать майбутньої дитини залежить від харчування матері

Голландські вчені з університету Маастрихта провели дослідження з метою з'ясувати, яким чином споживані батьками продукти впливають на стать майбутньої дитини.

За даними джерела, в експерименті взяли участь 172 жінки у віці від 23 до 42 років. Всіх їх об'єднувало бажання народити дівчинку.

Як повідомляють автори дослідження, щоб зачати дівчинку, за кілька днів до зачаття слід утриматися від продуктів, багатих солями калію і натрію, в першу чергу, кухонною сіллю.

У число заборонених продуктів потрапили оливки, бекон, салямі, інші ковбаси та м'ясні делікатеси, смажене м'ясо, риба лососевих порід, креветки, м'які сири, картопля, банани, хліб і здоба. А ось налягати вчені рекомендують на продукти, багаті кальцієм і магнієм. Особливо на йогурти, сир і незбиране молоко, сири твердих сортів, продукти з сої, зелень, горох, сочевиця, квасоля, вівсянку, цільнозернових хліб, каші, горіхи кеш'ю, брокколі та цитрусові.

У ході дослідження, автори запропонували учасницям виключити з раціону солоне і складати щоденне меню таким чином, щоб у нього неодмінно потрапляли молочні продукти, а також овочі та зелень, фрукти, м'ясо, рис і макаронні вироби. Рекомендаціям вчених змогла максимально строго слідувати тільки 21 жінка. У шістнадцяти жінок з цієї вибірки народилися дівчатка.

За підсумками експерименту вчені прийшли до висновку, що якщо в середньому по популяції хлопчиків народжується дещо більше, ніж дівчаток (приблизно 55% на 45%), то дотримання описаної дієти може підвищити ймовірність народження дочки майже в два рази.

Також фахівці підкреслили, що описаного меню повинні суворо дотримуватися лише майбутні мами, виявилося, що раціон батька практично не робить вирішального впливу на стать майбутньої дитини.

За матеріалами: infox.ru