Тільки позитивні новини

Згідно дослідженню, проведеному ученими з Університету штату Флорида, той, хто щодня з'їдає по яблуку, позбавляє себе від візиту до лікаря, пише The Telegraph.
Команда професорів довела, що крім чудового смаку яблука володіють дуже корисними та цілющими властивостями. Як з'ясувалося, пектини, які містить диво-фрукт, допомагають зв'язувати і виводити надлишки холестерину, що утворюється в печінці. Яблуко багато поліфенолами – органічними сполуками рослинного походження, які є потужними природними антиоксидантами, які надають позитивну дію на організм, в тому числі запобігають серцевим захворюванням.
Професор Бахрам Арджманді з Департаменту харчування і продовольства спільно з колегами з університету провів експеримент. В якості учасниць були запрошені 160 жінок у віці від 40 до 65 років. Половина з них повинна була включити в раціон 75 грамів чорносливу в день протягом року, а решту 80 – приблизно така ж кількість сушених яблук.
Результати такої дієти здивували вчених. Кров жінки тестували кожні три місяці, і вже через півроку у тих, хто вживав яблука кожен день, рівень "поганого" холестерину знизився на 23%. Яблука також істотно зменшили рівень С-реактивного білка (маркер запалення в аналізі крові).
Б. Арджманді представив звіт про дослідження на щорічній конференції з експериментальної біології у Вашингтоні і в кінці виступу зазначив, що в англійській приказці є частка правди: "У день по яблуку – і лікар буде не потрібний".
За матеріалами: Telegraph.
Tweet
Заможні регіони: Для чого насправді Потрібні вибори?
Залиште коментар