Вагітним можна пити алкоголь

Британські вчені з університетського коледжу Лондона встановили, що вагітні жінки можуть дозволити собі випивати трохи алкоголю в тиждень, не побоюючись за поведінкове або розумовий розвиток дитини.

За даними вчених, пінта пива, келих вина або чарка сільноалкогольного напою не заподіють шкоду здоров'ю майбутнього малюка.

Проте, дослідники відзначають, що майбутнім мамам варто знати міру, тому що діти тих, хто кохає випити жінок надактивні, а також схильні до емоційних розладів частіше, ніж у більш розсудливих мам.

«Ми говоримо про один-два напоях на тиждень максимум», – підкреслила керівник дослідження Івонн Келлі.

Раніше лікарі рекомендували вагітним звести вживання алкоголю до мінімуму, тому що зловживання алкоголем може серйозно позначитися на дитині.

За матеріалами «Кореспондент».