Вчені довели, що алкоголь подовжує життя

Фахівці з університету Техасу з'ясували те, що алкоголь у помірних дозах дуже корисний для людського здоров'я і, до того ж, продовжує життя. Але, це не стосується його надмірного вживання, проте за результатами їхніх досліджень, помірно вживають люди мають більш тривале життя, ніж непитущі.

Дослідження проводилися за участю 2 тисяч добровольцем у віці від 55 до 65 років протягом двадцяти років. Люди, які приймали по двісті грамів і більше алкоголю щодня, мали тривалість життя довше тих, хто взагалі не приймав алкоголь. Проте висновок про користь алкоголю для людського здоров'я дослідники робити не стали, тому що в першу чергу від його дії страждають життєво важливі органи.

Алкоголь є енергетиком з легким розслаблюючим ефектом, тобто при вживанні 100 мл чистого спирту ми отримуємо 410 ккал.

Щоб підвищити тонус організму вчені і лікарі дають рекомендації вживати в помірних кількостях коньяк, ігристе вино і, звичайно ж, червоне вино.

За матеріалами: Hot-info.ru