Вчені спростували міф, що є на ніч - шкідливо

Вчені довели, що вечеря зі злаків і овочів допомагає розслабитися і швидше заснути.

Хто з нас не чув рада дієтологів і експертів в області харчування ні в якому разі не наїдатися на ніч? Відмова від їжі після шести годин вечора до цих пір вважався одним з найважливіших чинників здорового способу життя. Але, як з'ясувалося зовсім недавно, таку думку безнадійно застаріло.

Австралійські вчені з університету Сіднея з'ясували, що є на ніч дуже навіть корисно. Головне, щоб це був повноцінний вечеря, що складається зі злаків і багатих клітковиною овочів (салату, капусти, кабачків, моркви та ін.) Саме таку вечерю допоможе людині швидше заснути. І сон забезпечить більш якісний і приємний.

На думку австралійців, приготовані зі злаків і «картатих» овочів страви легко засвоюються нашим організмом. Це призводить до підвищення вмісту в крові природних амінокислот триптофану.

Збільшення ж числа триптофану веде, у свою чергу, до збільшення вмісту в мозку «гормону щастя» – серотоніну. А як відомо, цей гормон не тільки заспокоює нервову систему і підвищує позитивне світосприйняття, але й допомагає людині швидше засипати.

За матеріалами: bigmir.net