Вчені стверджують, що від зеленого чаю ростуть груди

Науковець каже, що якщо жінка незадоволена розміром своїх грудей, то їй потрібно вживати гарячий чай з медом. У зеленому чаї міститься особливий фермент, який впливає на гормони росту, в даному випадки грудей.

Від зеленого чаю ростуть груди, стверджує американський вчений Сантош Катіар.

Науковець каже, що якщо жінка незадоволена розміром своїх грудей, то їй потрібно вживати гарячий чай з медом. У зеленому чаї міститься особливий фермент, який впливає на гормони росту, в даному випадки грудей. Такий напій стимулює молочну залозу і сприяє її збільшення.

Також учений відзначає, що антиоксиданти, що входять до складу зеленого чаю, захистять від шкідливого ультрафіолету.

Для продовження молодості і тонусу шкіри зелений чай теж корисний. Катіар щодня рекомендує умиватися заваркою зеленого чаю.

Зазначимо, що вчені Інституту біохімічної фізики ім.М.М.Емануеля РАН мають намір створити на основі зеленого чаю сильні ліки від раку. Ідея виникла після того, як фахівці проаналізували хвороба в місцях, де популярний цей напій. Ті, що п'ють 10 чашок чаю, рідше хворіють.

Вчені кажуть, що тоді людині не доведеться пити по 10 чашок напою в день. Досить проковтнути одну маленьку «зелену» таблетку.

За матеріалами: Vrach.tv.

Tweet