Вчені: вживання червоного вина захищає від клітинного старіння

Споживання червоного вина, багатого поліфенолами і джерела природних антиоксидантів, запобігає процесам старіння, пов'язані з порушенням судинної функції.

Вчені Бостонського університету (США) перевірили функції ендотелію кровоносних судин і функціонування ендотеліальних клітин у лабораторних щурів, які отримували поліфеноли з червоного вина.

Відзначено, що ці речовини покращують ендотеліальну дисфункцію, нормалізують окислювальний стрес і активність різних білків, а також вдосконалюють фізичні можливості організму.

Таким чином, клініцисти уклали, що споживання червоного вина, багатого на поліфеноли, захищає від клітинного старіння в результаті ендотеліальної дисфункції і зниження фізичної працездатності.

Імовірно поліфеноли взаємодіють зі своєрідними ферментами, сповільнюючи ендотеліальну дисфункцію, яка природним чином відбувається в зв'язку з процесами внутрішнього старіння.

Швидше за все, говорять фахівці, це відбувається за рахунок скорочення надмірного окисного стресу в стінках артерій.

За матеріалами: РБК

Tweet

РОЗРОБКА ВЕБ-САЙТІВ, ПРОСУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ