Тільки позитивні новини

Фахівці з Університету Техасу з'ясували, що дефіцит калію для серцево-судинної системи небезпечний також, як і висока концентрація натрію в крові.
В ході дослідження, в якому взяли участь 3300 чоловік, було встановлено тісний зв'язок між показниками кров'яного тиску і кількістю калію в крові. Виявилося, що чим менше з харчовими продуктами людина отримувала калію, тим вищим був ризик гіпертонії.
Вчені стверджують, що для зниження артеріального тиску потрібно запобігти дефіциту калію в організмі, вживаючи більше винограду, молока, цитрусових, бобових, капусти брокколі та бананів.
За матеріалами: «Likar.info»
Tweet
Залиште коментар