Вино забезпечує довге і здорове старість

Вчені знайшли черговий доказ користі вина. На цей раз мова йде тільки про жінок: пара келихів вина в день допоможе представницям прекрасної статі дожити до глибокої старості без хвороб.

За словами дослідників, помірне регулярне споживання вина не тільки призводить до старості без проблем зі здоров'ям, але і знижує ризик інсульту.

Такий висновок був зроблений після двох досліджень, проведених співробітниками клініки Brigham and Women's Hospital і Гарвардського університету в Бостоні.

Вчені скористалися інформацією, наданою дослідним медичним проектом Nurses 'Health Study, що стартував в 1976 році. У ньому взяли участь понад 200 тис медсестер.

Вчені проаналізували ситуацію зі споживанням алкоголю в середньому віці в 14 тис жінок, які дожили до 70 років, щоб з'ясувати чинники здорової старості.

Доктор Чи Сун, медичний інструктор з Гарварду і керівник даного дослідження виявив, що 1499 жінок, що досягли віку 70 років, не страждали від раку і серцево-судинних захворювань, а також фізичних недоліків і проблем з пам'яттю.

Він вивчив ситуацію зі споживанням алкоголю у цих жінок в більш молодому віці.

Доктор Сун виявив, що 58-річні жінки, які випивали один-два келихи вина в день протягом декількох днів на тиждень, на 28% збільшували свої шанси дожити до здорової старості без хвороб, у порівнянні з однолітками-трезвенніцамі.

Доктор Сун також з'ясував, що жінки, які споживали помірну кількість алкоголю більшу частину тижня, були більш здоровими у старості, ніж дами, які тягли один-два рази на тиждень, але при цьому, як правило, зловживали спиртним.

У другому дослідженні взяли участь 73450 медсестер з Nurses 'Health Study, у яких аналізувався ризик виникнення інсульту.

Згодом у ході експерименту інсульт був зареєстрований у 1822 жінок. При цьому у споживали вино учасниць дослідження ризик розвитку цього захворювання неухильно знижувався.

Результати даного дослідження були представлені на зборах представників Американської асоціації з лікування серцево-судинних хвороб в Чикаго.

Експерти поки не можуть пояснити механізм позитивного впливу спиртного на організм. Існує теорія, згідно з якою алкоголь допомагає краще розщеплювати глюкозу, а також скорочує ризик утворення тромбів.

За матеріалами: РБК

Tweet

РОЗРОБКА ВЕБ-САЙТІВ, ПРОСУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ