Тільки позитивні новини

Регулярне вживання вітамінів групи В у великих дозах здатне вдвічі скоротити вікові зміни в головному мозку людей похилого віку, а також помітно зменшити перші симптоми хвороби Альцгеймера. Такий прорив у сфері медицини зробила група вчених з Оксфордського університету.
Поки відкриття британців потребує серйозної наукової доопрацювання, проте вже зараз ясно, що воно може стати першим кроком на шляху до того, щоб затримати розвиток та прогресування хвороби Альцгеймера.
В ході серії експериментів учені спостерігали за 168 людьми похилого віку, у яких вже почався розвиток захворювання: всі вони страждали легкою формою когнітивних розладів. Зокрема, у добровольців спостерігалися не надто глибокі провали в пам'яті, а також невеликі проблеми з мовленням. Зазвичай такі порушення приписуються старінню організму, проте часто можуть бути початком розвитку Альцгеймера.
Добровольців розділили на дві групи. Першою щодня давали по одній таблетці, що містить вітаміни В6 і В12, причому їх дозування в 300 разів перевищувала рекомендовану добову норму. Літнім людям із другої групи давали плацебо.
Через два роки стали відомі перші результати експерименту. Вчені заміряли, наскільки за цей час скоротився мозок представників обох груп з урахуванням того, що зазвичай після 60 років мозок зменшується на 0,5% на рік. Мозок людей з когнітивними розладами скорочується в два рази швидше, а у страждаючих Альцгеймером – на 2,5% за той же період часу.
При цьому у представників першої групи, що приймала вітаміни, швидкість скорочення мозку сповільнилася на 30%, а в деяких випадках – навіть на 50%, наблизившись до показаннями зі здорових сверстніков.У тих же, хто брав плацебо, ніяких позитивних змін помічено не було.
За матеріалами: "Росбалт"
Залиште коментар